Coș de cumpărături (0)
Coșul este gol!

Cum sa imbunatatim calitatea somnului?

Ceva mai puțin de jumătate din viața noastra ne-o petrecem într-un vis, și această parte a vieții este la fel de plăcută ca și timpul in care nu dormim. Ei bine, un somn organizat vă va permite să vă relaxați și cind va treziti sa va puteti ocupa de treburile Dvs cu puteri noi si cu o memorie limpede.


Organizarea spatiului de somn

  • Din camera unde dormiti, dacă este posibil trebuie să eliminati toate aparatele electrice, lăsând doar o lampă de masa. Nici televizorul, nici calculatorul nu ar trebui să fie în dormitor, în cazul în care doriți să va recuperați complet fizic si mental. Dormitorul sa fie un lo in care Dvs uitati de toate grijile.
  • Draperiile de la ferestre capteaza lumina si vor transforma o atmosfera linistita in camera care va va permite sa dormiti mai bine.
  • Poziția corectă a capului in timpul somnului va poate oferi o perna dreptunghiulara de dimensiuni medii. O perna neconfortabila poate duce la dureri de cap si migrene.

Pregatirea pentru somn

  • O oră înainte de somn este necesar sa opriti lucru la calculator sau sa nu mai priviti TV. Acest timp poate fi dedicat procedurilor: să faceti o baie calda sau duș, sa beti ceai de plante, ascultati muzica de relaxare sau cititi o carte.
  • Dormiti mai mult dezbracat. Aici contribuiti la odihna receptorilor tactili, care sunt de asemenea foarte importanti. Sensibilitatea organismului de asemenea poate fi imbunatatita cu aceasta practica. Daca aveti parul lung, atunci mai bine sa il lasati desfacut.
  • Regula de aur a somnului bun: doarme bine cel ce se relaxeaza bine.

Preparatele Vision pentru imbunatatirea somnului sunt - Mistik (Reduce stresul emoțional, imbunatateste somnul. Reduce oboseala, sensibilitate la zgomot, reduce durerile de cap și migrenele.); Pax+ Forte (intareste sistemul nervos; imbunatateste somnul); Passilat (Reduce efectele stresului, elimină excitare nervoasă și insomnia, are efecte benefice asupra relației fază - somn, recomandat pentru stres psiho-emoțional ridicat, previne crize nervoase.)